homestay kat malaysia

View previous topic View next topic Go down

homestay kat malaysia

Post  rezd on Thu Mar 19, 2009 5:20 pm

aku baru2 ni cuti2 malaysia la ke terengganu-kelantan...dan peberet aku lepak2 kat homestay jer....macam homestay seberang takir(e-jaja.com)....suasana best...kire dekat gakla dengan laut(makang ICT)...free wifi beb....tu yang best...
tu citer area terengganu...kat pasir puteh....aku lepak kat homestay tok janggut...pun leh tahan selesala...korang macam mane lak?

Back to top Go down

Re: homestay kat malaysia

Post  Admin on Thu Mar 19, 2009 9:57 pm

rezd wrote:aku baru2 ni cuti2 malaysia la ke terengganu-kelantan...dan peberet aku lepak2 kat homestay jer....macam homestay seberang takir(e-jaja.com)....suasana best...kire dekat gakla dengan laut(makang ICT)...free wifi beb....tu yang best...
tu citer area terengganu...kat pasir puteh....aku lepak kat homestay tok janggut...pun leh tahan selesala...korang macam mane lak?

bestnye pegi homestay..nahal x rates dia? skrg nie byk kan homestay..kalau kat terngganu saya pergi x byk pilihan hotel kan...

tp teringinla nak pergi pulau perhentian,pulau redang.. Rolling Eyes
avatar
Admin
Admin


View user profile

Back to top Go down

Re: homestay kat malaysia

Post  core_i7 on Mon Mar 30, 2009 9:33 am

Admin wrote:
rezd wrote:aku baru2 ni cuti2 malaysia la ke terengganu-kelantan...dan peberet aku lepak2 kat homestay jer....macam homestay seberang takir(e-jaja.com)....suasana best...kire dekat gakla dengan laut(makang ICT)...free wifi beb....tu yang best...
tu citer area terengganu...kat pasir puteh....aku lepak kat homestay tok janggut...pun leh tahan selesala...korang macam mane lak?

bestnye pegi homestay..nahal x rates dia? skrg nie byk kan homestay..kalau kat terngganu saya pergi x byk pilihan hotel kan...

tp teringinla nak pergi pulau perhentian,pulau redang.. Rolling Eyes

waahhh bestnye...mesti boleh tenagkan diri kan...

Back to top Go down

Re: homestay kat malaysia

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum